KudoZ home » English to Dutch » Internet, e-Commerce

Your player session has timed out.

Dutch translation: uw afspeeltijd is voorbij/op


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Your player session has timed out.
Dutch translation:uw afspeeltijd is voorbij/op
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

09:10 Dec 3, 2004
English to Dutch translations [Non-PRO]
Internet, e-Commerce
English term or phrase: Your player session has timed out.
Dit is een zin die voorkomt op een internetsite waar je naar een demo kunt luisteren. Wat betekent dit precies?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
uw afspeeltijd is voorbij/op
Explanation:
Je krijgt maar een bepaalde tijd om naar het liedje te luisteren (anders kun je het downloaden en op cd branden), en die is nu op.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4uw afspeeltijd is voorbij/op
Jan Willem van Dormolen
4 +1je luistertijd zit erop
Anthony Michils
3 +2Uw afspeeltijd is verlopenNadjezda Heymans
3 +2De afspeeltijd van dit liedje is verstreken
Henk Peelen
4De (afspeel)sessie van uw speler is onderbroken / afgebroken.
Ron Peek
3uw speelsessie is voorbij
Paul Peeraerts


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
your player session has timed out.
De (afspeel)sessie van uw speler is onderbroken / afgebroken.


Explanation:
Het betekent dat de (afspeel)sessie van uw speler is onderbroken / afgebroken.

Ron Peek
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
your player session has timed out.
uw speelsessie is voorbij


Explanation:
Ik neem aan dat het over een spelletje gaat, dat je maar een zekere tijd mag uittesten?

Paul Peeraerts
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
your player session has timed out.
uw afspeeltijd is voorbij/op


Explanation:
Je krijgt maar een bepaalde tijd om naar het liedje te luisteren (anders kun je het downloaden en op cd branden), en die is nu op.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mylène: Of: ...verstreken
4 mins
  -> of 'afgelopen' of... Bedankt in ieder geval.

agree  Henk Peelen: Ik zou kiezen voor 'de afspeeltijd is verstreken / voorbij'. Dat 'your' moet zelden vertaald worden met 'uw', ook hier niet, naar mijn idee.
2 hrs
  -> Volgens mij moet 'you' nu juist bijna altijd met 'u' vertaald worden, tenzij klant/context nadrukkelijk om 'jij' vraagt.

agree  Tina Vonhof: to Henk: many websites do address to viewer/listener directly.
8 hrs

agree  11thmuse: kort & krachtig
18 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
De afspeeltijd van dit liedje is verstreken


Explanation:
De speeltijd van deze demo is verstreken.
De demospeeltijd is verstreken

Zo wordt de afspeeltijd aan de demoversie van het liedje gekoppeld en niet aan de luisteraar.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iris70
4 hrs

agree  Tina Vonhof: another option.
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Uw afspeeltijd is verlopen


Explanation:
ook mogelijk.

Nadjezda Heymans
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: Ik zou kiezen voor 'de afspeeltijd is verstreken / voorbij'. Dat 'your' moet zelden vertaald worden met 'uw', ook hier niet, naar mijn idee.
35 mins
  -> inderdaad - DE afspeeltijd...

agree  Fred ten Berge: Eens met Henk.
15 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
your player session has timed out.
je luistertijd zit erop


Explanation:
'luister' is essentieel, vind ik.

Anthony Michils
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fred ten Berge: De luistertijd - - -
13 hrs
  -> Indeed.