KudoZ home » English to Dutch » IT (Information Technology)

good business judgment

Dutch translation: hun gezond verstand gebruiken in de werksituatie


16:54 May 18, 2005
English to Dutch translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: good business judgment
Employees should use good business judgment on the amount of time they spend accessing the Internet resources for personal use.
Kaat
Dutch translation:hun gezond verstand gebruiken in de werksituatie
Explanation:
Bescheiden poging om de uitdrukking 'je gezond verstand gebruiken' te combineren met 'business'.
Selected response from:

Frank Brakenhoff
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6goed zakelijk inzichtLinda Ferwerda
4 +1een goede zakelijke afweging makenJack den Haan
3hun gezond verstand gebruiken in de werksituatieFrank Brakenhoff


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
goed zakelijk inzicht


Explanation:
een idee.

Linda Ferwerda
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan: Prima oplossing!
21 mins

agree  Paul Peeraerts
1 hr

agree  Tina Vonhof
1 hr

agree  Sandra Ponfoort
1 hr

agree  xxxmariette
8 hrs

agree  Anthony Michils
1 day2 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
een goede zakelijke afweging maken


Explanation:
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden...

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 180

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: kan ook.
49 mins
  -> Thanks Tina!

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hun gezond verstand gebruiken in de werksituatie


Explanation:
Bescheiden poging om de uitdrukking 'je gezond verstand gebruiken' te combineren met 'business'.

Frank Brakenhoff
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hartelijk dank.