KudoZ home » English to Dutch » IT (Information Technology)

snap-on

Dutch translation: drukknoopbevestiging


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:snap-on
Dutch translation:drukknoopbevestiging
Entered by: xxxNicole_BC

21:51 May 18, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - IT (Information Technology)
English term or phrase: snap-on
Opgemelde term staat in de volgende zin: "one snap-on DC power pack". Het gaat om een power pack dat blijkbaar wordt 'vastgemaakt' aan een mat, door welke mat dan stroomstootjes gezonden worden waardoor huisdieren niet op die mat willen lopen/zitten etc. Zelf dacht ik het te vertalen als 'Eén DC power pack dat aan de mat wordt vastgeklikt', maar vind dit een nogal lange zin. Wie weet hoe ik dit moet oplossen?
xxxNicole_BC
drukknoopbevestiging
Explanation:
Wat denk je van 'batterij met drukknoopbevestiging'?
Selected response from:

Maria van der Heijde-Zomerdijk
Grading comment
Klopt precies, omdat ze het verder in de tekst ook over 'buttons' hebben. Maar Harry ook bedankt, jouw suggestie van 'voeding' ga ik zeker gebruiken.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drukknoopbevestiging
Maria van der Heijde-Zomerdijk
3met klikbevestigingHarry Borsje


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drukknoopbevestiging


Explanation:
Wat denk je van 'batterij met drukknoopbevestiging'?

Maria van der Heijde-Zomerdijk
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Klopt precies, omdat ze het verder in de tekst ook over 'buttons' hebben. Maar Harry ook bedankt, jouw suggestie van 'voeding' ga ik zeker gebruiken.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
met klikbevestiging


Explanation:
voeding met klikbevestiging
ipv voeding of gelijkstroomvoeding kun je accu of batterij gebruiken, maar dat hangt af van de werkelijke uitvoering

Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 54