KudoZ home » English to Dutch » IT (Information Technology)

delivery methodology

Dutch translation: methodologie voor levering van ???


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:delivery methodology
Dutch translation:methodologie voor levering van ???
Entered by: Egmont

13:59 Aug 8, 2002
English to Dutch translations [PRO]
IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: delivery methodology
The company has developed and piloted its software platform and delivery methodology.
Renate van den Bos
methodologie voor levering van ???
Explanation:
Alternatief: methodiek voor levering van ???.
De vraagtekens zul je moeten vervangen door een term die uit de verdere context blijkt.
Selected response from:

Joep Muijs
Netherlands
Grading comment
Bedankt Joep! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2methodologie voor levering van ???
Joep Muijs
3 +1methodiek van opleveringTaalSpectrum


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
methodologie voor levering van ???


Explanation:
Alternatief: methodiek voor levering van ???.
De vraagtekens zul je moeten vervangen door een term die uit de verdere context blijkt.

Joep Muijs
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 86
Grading comment
Bedankt Joep! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chantal Henno: maar het gaat hier gewoon om hun politiek om te leveren, dus niet leveren van ... maar gewoon leveringsmethodologie of methodiek
22 hrs

agree  Egmont
53 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
methodiek van oplevering


Explanation:
In de IT spreekt men van de oplevering van bepaalde projecten. De meeste IT bedrijven hebben een eigen methodiek om hun projecten op te leveren en daarna te implementeren.

Vergelijk het volgende:
"Using a set of well-defined procedures for delivering a project and assuring it aligns with your business goals, this methodology covers all phases of a project in a manner that is timely, efficient, and financially predictable.

The OptiPoint Delivery Methodology consists of six interdependent phases, taking a project from strategic planning through to implementation and full-scale operation. The end result is that your business is positioned to achieve."
http://www.thrupoint.net/c_opti/c4.htm

en

Om een optimale projectvoering zoveel mogelijk te waarborgen heeft Antares een projectenbureau. Hierin wordt het gehele proces van opdrachtverstrekking tot ontwikkeling en oplevering middels gestandaardiseerde stappen op beheersbare wijze gestuurd. Het projectbureau zorgt ervoor dat u als klant vooraf een goed beeld krijgt over het verloop van het project, steeds een duidelijk aanspreekpunt hebt en dat u steeds geïnformeerd wordt over de voorgang.

http://www.antares.nl/html/diensten/projectbureau.html




    Reference: http://www.thrupoint.net/c_opti/c4.htm
    Reference: http://www.antares.nl/html/diensten/projectbureau.html
TaalSpectrum
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Josephina Kooijman
2 days32 mins