KudoZ home » English to Dutch » IT (Information Technology)

maximum path

Dutch translation: maximale padlengte


12:24 Jan 2, 2003
English to Dutch translations [PRO]
IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: maximum path
weer zo eentje
Frank Hesse
Australia
Dutch translation:maximale padlengte
Explanation:
Ik neem aan dat de maximale lengte van het pad wordt bedoeld, maar zonder context is dat moeilijk te bepalen.

Jacki
Selected response from:

Jacki
Netherlands
Grading comment
Bedankt Jacki
Wasn't sure whether to stick to the English term or use a Dutch one.

Cheers

Frank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5maximale padlengte
Jacki
4 -1maximale weglengtexxxblomguib


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
maximale padlengte


Explanation:
Ik neem aan dat de maximale lengte van het pad wordt bedoeld, maar zonder context is dat moeilijk te bepalen.

Jacki

Jacki
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 30
Grading comment
Bedankt Jacki
Wasn't sure whether to stick to the English term or use a Dutch one.

Cheers

Frank

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxSophia Berka: is zeker niet onmogelijk:)
1 hr

agree  Satie
1 hr

agree  xxxXX789
2 hrs

agree  Edward Vreeburg: inderdaad padlenghte lijkt me voor de handliggend
9 hrs

agree  Bryan Crumpler: geldt ook voor wiskunde en netwerkanalyse welke uiteraard iets met de IT te maken hebben
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
maximale weglengte


Explanation:
indien het om een fysische context gaat; zoals in "maximale vrije weglengte van een molecuul in een gas"


    eng.experience
xxxblomguib
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxXX789: Context is IT
1 hr
  -> en ik veronderstel dat er bij IT (IC's, halfgeleiders, e.d.) geen fysyca