KudoZ home » English to Dutch » Law: Contract(s)

unique identifier(s) or C/T(s)

Dutch translation: Unieke identificatiecode of alfanumerieke code


14:34 Feb 16, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / pachtovereenkomst
English term or phrase: unique identifier(s) or C/T(s)
In een formulier ter voorbereiding van een pachtovereenkomst.
Carolien de Visser
France
Dutch translation:Unieke identificatiecode of alfanumerieke code
Explanation:
terwijl ik Jack succes wenste viel deze me plots te binnen...
C(/)T zou wel eens voor 'cipher/text 'kunnen staan ??
Selected response from:

frameworks
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2Unieke identificatiecode of alfanumerieke code
frameworks
3unieke identificatiecodeamulder
2unieke identificator(en) of c/t(s)Jack den Haan


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
unique identifier(s) or c/t(s)
unieke identificator(en) of c/t(s)


Explanation:
Moeilijk te zeggen zonder verder context, zeker wat betreft die afkorting c/t. Die zegt mij in ieder geval niets. Als je googelt op 'identificator' in combinatie met 'overeenkomt' krijg je overigens best wel wat hits die zinnig zouden kunnen zijn. Succes!

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-16 16:41:09 GMT)
--------------------------------------------------

'Identificator' komt overigens niet voor in de Grote Van Dale!

Jack den Haan
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  frameworks: ook nog geen vertaling, maar die C(/)T blijkt in context van lease/pacht nog voor te komen --> http://davidson.harcourts.co.nz/sites/davidson/Agreement 8th... .... Succes ermee.
50 mins
  -> Bedankt frameworks.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
unique identifier(s) or c/t(s)
Unieke identificatiecode of alfanumerieke code


Explanation:
terwijl ik Jack succes wenste viel deze me plots te binnen...
C(/)T zou wel eens voor 'cipher/text 'kunnen staan ??

frameworks
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan: Identificatiecode zou best kunnen, lijkt mij. Cipher/text ook als er sprake is van encryptie, maar blijft een beetje gokken.
15 mins

agree  Jan Willem van Dormolen: Niet zeker van 'alfanumeriek', maar 'identificatiecode' is zeker goed.
18 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unique identifier(s) or c/t(s)
unieke identificatiecode


Explanation:
Alfanummeriek zou ik niet gebruiken zie de informatie welke ik op een website betreffende 'law" heb gevonden (zie hieronder). Het kunnen nummers en/of letters zijn.
C/T heb ik niet duidelijk kunnen vinden maar zou dit kunnen staan voor Code/Tag??

Er wordt ook certificate of title genoemd maar dat wordt gezien de context niet met C/T bedoeld.

Unique Identifier(s) or C/T(s):
This is obtained from the Certificate of Title where it is
shown as an Identifier. It will either be a number such
as 12345 or a mixture of numbers and letters such as
WN12A/123.

Ik zou anders C/T niet vertalen omdat dit synoniem zou moeten zijn aan de vertaling unique identifier.

amulder
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch