KudoZ home » English to Dutch » Law: Contract(s)

commercially registered vehicle

Dutch translation: bedrijfswagen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commercially registered vehicle
Dutch translation:bedrijfswagen
Entered by: Linda Ferwerda

10:00 Mar 26, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: commercially registered vehicle
In een verzekeringscontract:

"This Evidence does not cover: "Theft or Damage to the Telephone from any commercially registered vehicle".

Kent iemand de term die hiervoor in het Nederlands wordt gebruikt?

Alvast bedankt!

Gert
GertV
Belgium
bedrijfswagen
Explanation:
Bedoelen ze dit er misschien mee?
Selected response from:

Linda Ferwerda
Grading comment
Bedankt voor de hulp Linda!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8bedrijfswagenLinda Ferwerda
5als zakelijk geregistreerd voertuig
11thmuse


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
bedrijfswagen


Explanation:
Bedoelen ze dit er misschien mee?

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
Bedankt voor de hulp Linda!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rodi
56 mins

agree  vixen
2 hrs

agree  Mirjam Bonne-Nollen
2 hrs

agree  joeky janusch
2 hrs

agree  Huijer
3 hrs

agree  xxxSanmar
4 hrs

agree  neilgouw
12 hrs

agree  xxxNicole_BC
1 day17 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
als zakelijk geregistreerd voertuig


Explanation:
met zo'n voertuig mag je op laad- en losplaatsen staan (o.a.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 15 hrs 51 mins (2004-03-28 01:52:12 GMT)
--------------------------------------------------

In Australia hebben zulke voertuigen een commercial sticker op hun voorruit. Registratie bij de betrokken instantie (equivalent van de Rijksdienst voor het Wegverkeer). Het gaat dus om de registratie, niet om het type auto. Een personenauto kan best een commercially registered vehicle zijn.

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 59