KudoZ home » English to Dutch » Law (general)

M & A Director

Dutch translation: Directeur Fusies en Overnames


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:M & A Director
Dutch translation:Directeur Fusies en Overnames
Entered by: Vanders

13:36 Apr 9, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: M & A Director
Hallo

Ik zoek de correcte Nederlandse term voor "M & A Director". Context: een "M & A Director" doet een vrijblijvend aanbod tot de overname van een bedrijf. (staat "M & A" voor "Marketing and Advertising"???)

Bedankt.

Nathalie
Vanders
Belgium
Directeur Fusies en Overnames
Explanation:
Als we ervan uitgaan, gelet op de context, dat M&A staat voor Merger en Acquisition
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
Bedankt, Ron!

Groetjes

Nathalie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Directeur Fusies en Overnames
Ron Willems
3 +1Directeur fusies en overnamesErik Boers


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
m & a director
Directeur Fusies en Overnames


Explanation:
Als we ervan uitgaan, gelet op de context, dat M&A staat voor Merger en Acquisition

Ron Willems
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 262
Grading comment
Bedankt, Ron!

Groetjes

Nathalie
Notes to answerer
Asker: Ja, Ron! Ja, Erik! Dat ik daar niet aan gedacht had. Ik keek er gewoon over! Bedankt, snelle jongens! Nathalie

Asker: Jullie denken allebei sneller dan ik!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erik Boers: Je denkt één minuut sneller dan ik.
4 mins
  -> Of het is een kwestie van snel typen, dat kan ook... :)

agree  xxxAdrian MM.
9 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
m & a director
Directeur fusies en overnames


Explanation:
Mergers and Acquisitions Director.

Erik Boers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAdrian MM.
7 mins