KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

...info in defense of a contempt citation.

Dutch translation: als verdeding/weerwoord, ter verwering op een uitspraak to minachting van (het recht, rechtbank)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:...info in defense of a contempt citation.
Dutch translation:als verdeding/weerwoord, ter verwering op een uitspraak to minachting van (het recht, rechtbank)
Entered by: TT&V

08:14 May 10, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: ...info in defense of a contempt citation.
That is not reason enough for your clients to ignore the lawful mandate of this court. Is it your intention to show any pertinent information in defense of a contempt citation?
Sandra
als verdeding/weerwoord, ter verwering op een uitspraak to minachting van (het recht, rechtbank)
Explanation:
no further explanation
Selected response from:

TT&V
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4als verdeding/weerwoord, ter verwering op een uitspraak to minachting van (het recht, rechtbank)TT&V
4informatie voor de verdediging van een uitspraak ..
Henk Peelen


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informatie voor de verdediging van een uitspraak ..


Explanation:
informatie voor de verdediging van een uitspraak waarin wordt geweigerd de instructies van de rechtbank op te volgen (hetgeen in het Angelsaksische recht strafbaar is).

In feite weer een belemering van de rechtsgang!

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
als verdeding/weerwoord, ter verwering op een uitspraak to minachting van (het recht, rechtbank)


Explanation:
no further explanation

TT&V
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 60
Grading comment
Bedankt voor je antwoord!