KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

revolving on a monthly basis

Dutch translation: maandelijks verlengd


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:revolving on a monthly basis
Dutch translation:maandelijks verlengd
Entered by: TT&V

23:20 Jul 12, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: revolving on a monthly basis
The Haulier shall pay IWMS against invoice only by an annual letter of credit for each of the Term of this Agreement revolving on a monthly basis. Kan iemand mij helpen met deze zin uit een contract? Alvast bedankt!
Carole Raes
maandelijks verlengd
Explanation:
Hiermee wordt bedoeld dat de lening (letter of credit), steeds per maand vernieuwt of verlengt wordt.
Selected response from:

TT&V
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1maandelijks verlengdTT&V
4maandelijks terugkerendLinda Ferwerda
4zich op maandbasis herhalendMeturgan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zich op maandbasis herhalend


Explanation:
Ik kan er niets anders van maken.

Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 223

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maandelijks terugkerend


Explanation:
een andere interpretatie is er niet, zoals mijn voorganger ook al zegt.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
maandelijks verlengd


Explanation:
Hiermee wordt bedoeld dat de lening (letter of credit), steeds per maand vernieuwt of verlengt wordt.

TT&V
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 60
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svetlana Touloub
22 hrs