KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

Investigatory due process rights

Dutch translation: wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Investigatory due process rights
Dutch translation:wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek
Entered by: 11thmuse

15:21 Jan 17, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Investigatory due process rights
De volledige zin luidt: the Company will attempt to maintain confidentiality where feasible and where consistent with any investigatory due process rights afforded under applicable law.
Dus het wordt zoaiets als: Het Bedrijf zal pogen de vertrouwelijkheid niet te schenden daar waar zulks haalbaar is en verenigbaar met ... . Het is een mij onbekende term. Kent iemand misschien een Nederlands equivalent?
Marc Kuypers
wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek
Explanation:
en in de gevallen dat dit in overeenstemming is met van toepassing zijnde wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek. (bijv. Freedom of Information legislation, Privacy Act). Een draak van een zin. Due process = op de juiste manier handelen.
Selected response from:

11thmuse
Grading comment
Inderdaad een draak van en zin, maar zo gaat dat met wetteksten. Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek
11thmuse
3onderzoeksrechten van het toepasselijk rechtKarina Vermeylen


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
onderzoeksrechten van het toepasselijk recht


Explanation:
misschien een hulp,kan je op weg leiden naar meer


Karina Vermeylen
Native speaker of: Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 25

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek


Explanation:
en in de gevallen dat dit in overeenstemming is met van toepassing zijnde wettelijke rechten met betrekking tot rechtmatig onderzoek. (bijv. Freedom of Information legislation, Privacy Act). Een draak van een zin. Due process = op de juiste manier handelen.

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 777
Grading comment
Inderdaad een draak van en zin, maar zo gaat dat met wetteksten. Bedankt!