KudoZ home » English to Dutch » Livestock / Animal Husbandry

by xxx out of yyy

Dutch translation: het veulen is van XXX uit YYY


13:19 Mar 12, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: by xxx out of yyy
The colt is by xxx out of yyy.
Sven Petersson
Sweden
Dutch translation:het veulen is van XXX uit YYY
Explanation:
Met XXX wordt de vader bedoeld, met YYY de moeder.
Groetjes,
Chantal
Een paar voorbeeldjes:
"Dit is een bijna 3 jarige ruin van Lorton uit een Ganges moeder. Eén van onze jonge paarden die we opgefokt hebben. Het is de bedoeling hem het aankomende seizoen uit te brengen"
http://members.lycos.nl/cjmvandijk/hobbies.html

"Zoran is een hengstveulen van Larix uit een keurmerrie van Nickson. Het is een vos met 4 witte benen en een smalle bles. "

http://www.gelderspaard.info/hoofd.asp
Selected response from:

Chantal Henno
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5het veulen is van XXX uit YYY
Chantal Henno
4vader xxx moeder yyy
Ballistic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vader xxx moeder yyy


Explanation:
sired by Darco out of Black Beauty...

Ballistic
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
het veulen is van XXX uit YYY


Explanation:
Met XXX wordt de vader bedoeld, met YYY de moeder.
Groetjes,
Chantal
Een paar voorbeeldjes:
"Dit is een bijna 3 jarige ruin van Lorton uit een Ganges moeder. Eén van onze jonge paarden die we opgefokt hebben. Het is de bedoeling hem het aankomende seizoen uit te brengen"
http://members.lycos.nl/cjmvandijk/hobbies.html

"Zoran is een hengstveulen van Larix uit een keurmerrie van Nickson. Het is een vos met 4 witte benen en een smalle bles. "

http://www.gelderspaard.info/hoofd.asp


Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8