KudoZ home » English to Dutch » Management

on-site customer verification

Dutch translation: controle door opdrachtgevers ter plaatse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on-site customer verification
Dutch translation:controle door opdrachtgevers ter plaatse
Entered by: Max Nuijens

12:58 Apr 25, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: on-site customer verification
"Novozymes' scientists were increasingly driven to work closely with customers rather than pursue research in isolation. ...

Only the closest possible technical relationship with the most technically competent customers drive real breakthroughs. This is a major capability we have worked at over the years. In fact, today we do not allow any exploratory research for more than six months without such ON-SITE CUSTOMER VERIFICATION. "
Mirjam Bonne-Nollen
controle door opdrachtgevers ter plaatse
Explanation:
Of minder strikt en wat toegankelijker (hoewel dat waarschijnlijk niet gewenst is door jouw opdrachtgevers):

... (zonder) dat opdrachtgevers het ter plaatse met eigen ogen kunnen zien.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-04-25 13:25:59 GMT)
--------------------------------------------------

Het gaat hier om opdrachtgevers volgens mij, als ik de Novozyme webpagina zo doorkijk. Ze maken enzymen voor verschillende doeleinden, en de betalende klanten zijn waarschijnlijke laboratoria, grote bedrijven ect, die op chemisch of organisch niveau hun produkten willen verbeteren. Niet zoals een klant in een supermarkt dus, die een potje met enzymen uit het schap trekt.

http://www.novozymes.com/en/MainStructure/OurScience/Manmade...
Selected response from:

Max Nuijens
Belarus
Grading comment
Dat is het inderdaad. Dank je wel, Max!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zonder dat dit door de opdrachtgever intern wordt geverifieerd
Ron Willems
3uittesten onder klanten
Lianne van de Ven
3controle door opdrachtgevers ter plaatse
Max Nuijens
3zonder controleonderzoek onder klanten
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zonder controleonderzoek onder klanten


Explanation:
Evt. voeg je er nog 'in het veld' aan toe (als je echt heel graag ON SITE) er in wilt houden, maar dat is feitelijk overbodig.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
controle door opdrachtgevers ter plaatse


Explanation:
Of minder strikt en wat toegankelijker (hoewel dat waarschijnlijk niet gewenst is door jouw opdrachtgevers):

... (zonder) dat opdrachtgevers het ter plaatse met eigen ogen kunnen zien.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-04-25 13:25:59 GMT)
--------------------------------------------------

Het gaat hier om opdrachtgevers volgens mij, als ik de Novozyme webpagina zo doorkijk. Ze maken enzymen voor verschillende doeleinden, en de betalende klanten zijn waarschijnlijke laboratoria, grote bedrijven ect, die op chemisch of organisch niveau hun produkten willen verbeteren. Niet zoals een klant in een supermarkt dus, die een potje met enzymen uit het schap trekt.

http://www.novozymes.com/en/MainStructure/OurScience/Manmade...

Max Nuijens
Belarus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dat is het inderdaad. Dank je wel, Max!

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uittesten onder klanten


Explanation:
gangbare termen google

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-04-25 13:28:20 GMT)
--------------------------------------------------

In grote of in heel gespecialiseerde ondernemingen zijn er goed-ontwikkelde relaties met klanten/afnemers/gebruikers om producten te testen en in samenwerking verder te ontwikkelen.


    Reference: http://sync.nl/wat-en-hoe-inzake-open-innovatie/
Lianne van de Ven
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
without on-site customer verification
zonder dat dit door de opdrachtgever intern wordt geverifieerd


Explanation:
nog een alternatief...

Ron Willems
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 107