KudoZ home » English to Dutch » Manufacturing

tagline

Dutch translation: slagzin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tagline
Dutch translation:slagzin

22:09 Feb 15, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Manufacturing
English term or phrase: tagline
zonder context-zin gebruikt
Myriam van Gils
slogan
Explanation:
moeilijk zonder context


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-02-15 22:12:24 GMT)
--------------------------------------------------

of slagzin...
Selected response from:

Linda Ferwerda
Grading comment
Ik heb gekozen voor slagzin, bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sloganLinda Ferwerda
3aanhangsel
Steven Mertens
3kenmerkteken
11thmuse


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
slogan


Explanation:
moeilijk zonder context


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-02-15 22:12:24 GMT)
--------------------------------------------------

of slagzin...

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 2
Grading comment
Ik heb gekozen voor slagzin, bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  René Knoop: of leus
34 mins

agree  11thmuse: je zit er denk ik niet ver af.
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kenmerkteken


Explanation:
Babylon:

• tagline

zn. identificatie-aanhangselrij (bij taalaanduiding van hypertekst HTML)



11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aanhangsel


Explanation:
korte krachtige zin of citaat aan het eind van een emailbericht. Zie ook het internetwoordenboek http://internetwoordenboek.kennisnet.nl/look2/show.asp?i=102...
Zonder context moeilijk uit te maken of het hier om gaat. Ook "tagline" op Nederlandstalige sites geeft verschillende hits op Google

Succes

Steven

Steven Mertens
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch