KudoZ home » English to Dutch » Marketing

can we give CSI's

Dutch translation: consultancy system integrators


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CSI's
Dutch translation:consultancy system integrators
Entered by: Marijke Mayer

14:42 May 8, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: can we give CSI's
Can we give employees CSI's on other countries?
anita
consultancy system integrators
Explanation:
Hi Anita,

Er zijn veel afkortingen van CSI's en het Engelse 'give on' betekent dit veelal cijfers. Dus in het Nederlands is dit 'cijfers over distributeuren informatie in bepaalde landen. Daar verdere tekst ontbreekt, maar wel is aangegeven dat het over marketing, gaat denk ik dat het consultancy system integrators zijn. Deze term zou ik niet vertalen, maar afhankelijk van de tekst, misschien wel uitleggen.

Groetjes,
Marijke

Novell draagt kennis over aan partners
... betekenen. Met PartnerNet 2001 wil Novell de relatie met gecertificeerde resellers verstevigen, of het nu grote consultancy system-integrators zijn als CAP Gemini en Origin of traditionele resellers van de rode dozen en licenties. Er zijn in Nederland een paar Novell consultancy system integrators (CSI's),
ongeveer 25 business experts en 350 business partners. De bedoeling is ...
www.dealerinfo.nl/2000/016/novell.htm -
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4consultancy system integrators
Marijke Mayer
4immigratievergunning
Henk Peelen


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
immigratievergunning


Explanation:
(document of) Civil Service of Immigration: document van de immigratiedienst (van het land waarnaartoe moet worden geëmigreerd natuurlijk), een immigratievergunning dus.

gevoelsmatig lijkt het me juist, geen hard bewijs echter.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consultancy system integrators


Explanation:
Hi Anita,

Er zijn veel afkortingen van CSI's en het Engelse 'give on' betekent dit veelal cijfers. Dus in het Nederlands is dit 'cijfers over distributeuren informatie in bepaalde landen. Daar verdere tekst ontbreekt, maar wel is aangegeven dat het over marketing, gaat denk ik dat het consultancy system integrators zijn. Deze term zou ik niet vertalen, maar afhankelijk van de tekst, misschien wel uitleggen.

Groetjes,
Marijke

Novell draagt kennis over aan partners
... betekenen. Met PartnerNet 2001 wil Novell de relatie met gecertificeerde resellers verstevigen, of het nu grote consultancy system-integrators zijn als CAP Gemini en Origin of traditionele resellers van de rode dozen en licenties. Er zijn in Nederland een paar Novell consultancy system integrators (CSI's),
ongeveer 25 business experts en 350 business partners. De bedoeling is ...
www.dealerinfo.nl/2000/016/novell.htm -

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Bedankt.