KudoZ home » English to Dutch » Marketing

flip-and-rotate design

Dutch translation: Ik zou het gewoon anders formuleren...


17:49 May 15, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: flip-and-rotate design
The flip-and-rotate design is the most noticeable feature of the Clie handheld. Not only does the display pop up and swivel through 180°, it also delivers a large screen with the highest resolution in a Handheld to date.

Iemand inspiratie?
Hans Hereijgers
Dutch translation:Ik zou het gewoon anders formuleren...
Explanation:
Het ontwerp van de Clie valt op door het uitklapbare scherm dat tot 180 graden draaibaar is.

een andere suggestie...
--Ann
Selected response from:

Ann Bishop
United States
Grading comment
Dank voor alle suggesties!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Het beeldscherm is op opmerkelijke wijze 180 graden draaibaar en kan ingeklapt worden.
Leo van Zanten
4flip-and-rotate design
Bart B. Van Bockstaele
4Ik zou het gewoon anders formuleren...Ann Bishop
4uitklap-draai ontwerpMachiel van Veen


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uitklap-draai ontwerp


Explanation:
Het uitklap/draai ontwerp is het meest in het oog lopende onderdeel van de Clie palm-top.

Machiel van Veen

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ik zou het gewoon anders formuleren...


Explanation:
Het ontwerp van de Clie valt op door het uitklapbare scherm dat tot 180 graden draaibaar is.

een andere suggestie...
--Ann

Ann Bishop
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 155
Grading comment
Dank voor alle suggesties!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Het beeldscherm is op opmerkelijke wijze 180 graden draaibaar en kan ingeklapt worden.


Explanation:
ook geen directe vertaling van de term maar een alternatieve versie van de zin.

Leo van Zanten
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 47

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flip-and-rotate design


Explanation:
Niet vertalen. Dit klinkt in het Engels even nietszeggend als in het Nederlands. Het is marketing speak. De erbij vermelde verduidelijking natuurlijk wel vertalen!


Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231