KudoZ home » English to Dutch » Marketing

keeping in compliance

Dutch translation: naleving van regels


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:keeping in compliance
Dutch translation:naleving van regels
Entered by: Nina Breebaart

14:42 May 20, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: keeping in compliance
Keeping in compliance is one way we protect
Nina Breebaart
Netherlands
het naleven van regels
Explanation:
[PDF] Regels voor het goed gebruik van RUGnet en van de computers ...
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat
... van het ARC. Om het naleven van de regels te kunnen verifi¨eren, kan het ARC ­
indien nodig ­ vragen dat een gebruiker zich identificeert. Bij niet-naleving ...
www.rug.ac.be/arc/forms/goedgebr.pdf - Gelijkwaardige pagina's

Monsterboard.nl: Executive: Actueel
... groep typeert Huisman met: 'Het management heeft een uitstraling dat het naleven
van regels onbelangrijk is.' Hieronder een aantal tips om niet in verval te ...
executive.monsterboard.nl/articles/regels/index.asp -
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4het naleven van regels
Marijke Mayer
4conform blijven
Bart B. Van Bockstaele


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conform blijven


Explanation:
In België kun je ook zeggen "in regel blijven".



Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het naleven van regels


Explanation:
[PDF] Regels voor het goed gebruik van RUGnet en van de computers ...
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat
... van het ARC. Om het naleven van de regels te kunnen verifi¨eren, kan het ARC ­
indien nodig ­ vragen dat een gebruiker zich identificeert. Bij niet-naleving ...
www.rug.ac.be/arc/forms/goedgebr.pdf - Gelijkwaardige pagina's

Monsterboard.nl: Executive: Actueel
... groep typeert Huisman met: 'Het management heeft een uitstraling dat het naleven
van regels onbelangrijk is.' Hieronder een aantal tips om niet in verval te ...
executive.monsterboard.nl/articles/regels/index.asp -


Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624