KudoZ home » English to Dutch » Marketing

intermedia shelf round

Dutch translation: verbindingsplank (rond)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intermedia shelf round
Dutch translation:verbindingsplank (rond)
Entered by: Bart B. Van Bockstaele

06:10 May 22, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: intermedia shelf round
POS-materiaal
Context zie foto p.18 op volgende site:

http://users.skynet.be/fa033527/POS Guide.pdf

Op p.4 staat overigens een foto die m'n vraag over "Desk display" van gisteren illustreert.

Alvast bedankt.
Esther N.
Verbindingsplank (rond)
Explanation:
Of, uiteraard, ronde verbindingsplank. Het woord intermedia betekent hier dat de plank twee media met elkaar verbindt. Media slaat hier op de stands, *niet* op multimedia of iets dergelijks.

Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Verbindingsplank (rond)
Bart B. Van Bockstaele
4Intermedia-schap rond
vixen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intermedia-schap rond


Explanation:
of wellicht:
intermedia werkblad rond

Intermedia is ook in het Nederlands een gangbare term.

Daarbinnen kun je afstuderen op beeldhouwen, tekenen, schilderen, grafiek, intermedia of digitale media.
http://www.hku.nl/usadb/fac/fac-nl/bkv/bkv-course/finearts.h...

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verbindingsplank (rond)


Explanation:
Of, uiteraard, ronde verbindingsplank. Het woord intermedia betekent hier dat de plank twee media met elkaar verbindt. Media slaat hier op de stands, *niet* op multimedia of iets dergelijks.



Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231
Grading comment
Bedankt.