KudoZ home » English to Dutch » Marketing

follow-up sevices

Dutch translation: service na aankoop van het artikel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:follow-up service
Dutch translation:service na aankoop van het artikel
Entered by: joeky janusch

11:10 Oct 16, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: follow-up sevices
bij aankoop van een product wordt dit verleend.
joeky janusch
Israel
dienstverlening/service na aankoop v.h. artikel
Explanation:
misschien ook gedurende een bepaalde periode, ligt aan koopcontract.
Selected response from:

maggiebaglady
Netherlands
Grading comment
bedankt allemaal!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4nazorg
Renate van den Bos
5 +1aftersalesLinda Ferwerda
4 +1dienst(verlening) na verkoop
GertV
4dienstverlening/service na aankoop v.h. artikelmaggiebaglady


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dienst(verlening) na verkoop


Explanation:
Hoewel je misschien ook de term \"follow-up\" kan behouden, denk ik dat je hier ook wel van de dienst of dienstverlening na verkoop mag spreken.

Een voorstel...

Gert

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 250

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia Ellis
7 hrs
  -> Bedankt!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
nazorg


Explanation:
Deze term wordt ook wel veel gebruikt.
Of 'after sales service'

Renate van den Bos
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  estenger
10 mins

agree  Henk Peelen
13 mins

agree  tonnie
39 mins

agree  Tea Fledderus
48 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
aftersales


Explanation:
service die wordt verleend nadat de verkoop heeft plaatsgevonden

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg
1 day22 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dienstverlening/service na aankoop v.h. artikel


Explanation:
misschien ook gedurende een bepaalde periode, ligt aan koopcontract.

maggiebaglady
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
bedankt allemaal!