KudoZ home » English to Dutch » Marketing

value for value

Dutch translation: waarde voor waarde


22:00 Oct 29, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: value for value
Dit is een principe waarmee gewerkt moet worden.
joeky janusch
Israel
Dutch translation:waarde voor waarde
Explanation:
Please see:


[PDF]"Als wij waarde voor onze aandeelhouders willen creëren, moeten ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Strategische koers Strategische koers "Als wij waarde voor onze aandeelhouders
willen creëren, moeten wij eerst waarde voor onze klanten creëren. ...
www.abnamro.com/annualreport/2001/ pdf/nl/06_Strategische_koers.pdf

Gids: Gelijk loon voor werk van gelijke waarde
... Gelijk loon voor werk van gelijke waarde. ... Om deze reden geeft de wetgeving van
de Gemeenschap u recht op gelijke beloning voor werk van gelijke waarde. ...
citizens.eu.int/nl/nl/gf/eq/de/gi/98/giitem.htm - 8k - Cached - Similar pages

WERK EN WAARDE / Coaching en loopbaanbegeleiding voor ...
Coaching en loopbaanbegeleiding voor professionals en hoogbegaafden / De Wandelende Coach - Delft / Biografisch werken / Levensloop / Enneagram / Frans Corten
www.werkenwaarde.nl/ - 2k - Cached - Similar pages
Selected response from:

eldira
Indonesia
Grading comment
bedankt voor de uitleg
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4value for value / één op één conversieSerge L
4oog om oog
Jos Essers
2op basis van koerswaardes
Leo te Braake | dutCHem
1waarde voor waardeeldira


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
value for value / één op één conversie


Explanation:
De Engelse term wordt blijkbaar ook in het NL. gebruikt:

"De Athlon Groep actief op gebied van autoleasing, verhuur en autoschadeherstel heeft afgelopen donderdag voor EUR 22,75 miljoen aan converteerbare preferente aandelen geplaatst bij Bail Banque Populaire. Er werden 1,3 miljoen aandelen geplaatst tegen een koers van EUR 17,50. De aandelen betalen een vast dividend van 6,4664%. De aandelen hebben volledig stemrecht en worden niet op de Euronext Amsterdam genoteerd. Eén op één conversie geschiedt in principe tegen een koers van EUR 17,50. Voorts zijn in de plaatsingsovereenkomst een aantal situaties gedefinieerd waarin het BBP is toegestaan te converteren op basis van "value for value"."

Succes,

Serge L.


    Reference: http://www.beursemissies.com/nieuwsbrieven/9maart2002.html
Serge L
PRO pts in pair: 392

7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
op basis van koerswaardes


Explanation:
intuitie

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oog om oog


Explanation:
.

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
waarde voor waarde


Explanation:
Please see:


[PDF]"Als wij waarde voor onze aandeelhouders willen creëren, moeten ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... Strategische koers Strategische koers "Als wij waarde voor onze aandeelhouders
willen creëren, moeten wij eerst waarde voor onze klanten creëren. ...
www.abnamro.com/annualreport/2001/ pdf/nl/06_Strategische_koers.pdf

Gids: Gelijk loon voor werk van gelijke waarde
... Gelijk loon voor werk van gelijke waarde. ... Om deze reden geeft de wetgeving van
de Gemeenschap u recht op gelijke beloning voor werk van gelijke waarde. ...
citizens.eu.int/nl/nl/gf/eq/de/gi/98/giitem.htm - 8k - Cached - Similar pages

WERK EN WAARDE / Coaching en loopbaanbegeleiding voor ...
Coaching en loopbaanbegeleiding voor professionals en hoogbegaafden / De Wandelende Coach - Delft / Biografisch werken / Levensloop / Enneagram / Frans Corten
www.werkenwaarde.nl/ - 2k - Cached - Similar pages


eldira
Indonesia
Native speaker of: Native in IndonesianIndonesian
PRO pts in pair: 51
Grading comment
bedankt voor de uitleg