KudoZ home » English to Dutch » Marketing

source product

Dutch translation: beginproduct


12:01 Mar 25, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: source product
When our design engineers develop a new source product the goal is always to extract as much information from the ‘recording’ as possible.
Nadjezda Heymans
Dutch translation:beginproduct
Explanation:
een gokje hoor

Callisto is een web-enabled rapportagetool die wordt gevoed met gegevens uit gedistribueerde databases (eventueel vestigingsoverstijgend). Met Callisto is het mogelijk bedrijfsbrede informatie te ontsluiten via het inter-/ intranet, zowel voor de leverancier van de producten als voor de klant. De eindconsument kan zien welke ingrediënten er voor zijn product gebruikt zijn en waar ze vandaan komen, maar andersom kan de fabrikant ook zien waar bepaalde producten zijn geleverd; Zelfs de leverancier van het beginproduct kan informatie inwinnen waar uiteindelijk zijn product terecht komt.


Beginproduct bij een AAI-1
1. Projectmap met:

documenten betreffende de geplande ingrepen die aanleiding hebben gegeven tot de AAI
SAI
offerteaanvraag met (op een kaartje) de begrenzingen van het te onderzoeken gebied en eventuele randvoorwaarden.

Selected response from:

AAAmedical
Belgium
Grading comment
Dank je!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bronproduct
Chantal Henno
2beginproduct
AAAmedical


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bronproduct


Explanation:
bij computerprogramma's worden de naam source soms behouden, maar in de meeste gevallen gewoon vertaald als bron.
Groetjes,
Chanti

Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 406

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AllisonK
2 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
beginproduct


Explanation:
een gokje hoor

Callisto is een web-enabled rapportagetool die wordt gevoed met gegevens uit gedistribueerde databases (eventueel vestigingsoverstijgend). Met Callisto is het mogelijk bedrijfsbrede informatie te ontsluiten via het inter-/ intranet, zowel voor de leverancier van de producten als voor de klant. De eindconsument kan zien welke ingrediënten er voor zijn product gebruikt zijn en waar ze vandaan komen, maar andersom kan de fabrikant ook zien waar bepaalde producten zijn geleverd; Zelfs de leverancier van het beginproduct kan informatie inwinnen waar uiteindelijk zijn product terecht komt.


Beginproduct bij een AAI-1
1. Projectmap met:

documenten betreffende de geplande ingrepen die aanleiding hebben gegeven tot de AAI
SAI
offerteaanvraag met (op een kaartje) de begrenzingen van het te onderzoeken gebied en eventuele randvoorwaarden.




    Reference: http://www.datell.nl/p_pakcal.html
    Reference: http://www.archis.nl/handboek/specificaties/spec13.html
AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 139
Grading comment
Dank je!