KudoZ home » English to Dutch » Marketing

branding guidelines

Dutch translation: richtlijnen voor merknamen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:branding guidelines
Dutch translation:richtlijnen voor merknamen
Entered by: Henk Peelen

07:08 Mar 31, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: branding guidelines
De vertaling dient begrijpelijk te zijn voor leken (dus 'branding' laten staan lijkt mij niet zo'n goed idee).

Alvast bedankt!
Renate van den Bos
richtlijnen voor merknamen
Explanation:
voorschriften voor merknamen
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Allemaal bedankt voor de snelle reactie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5te onthouden richtlijnen
joeky janusch
4belangrijke aanwijzingen, of absoluut te onthouden aanwijzingenTony Vandenborn
4richtlijnen voor merknamen
Henk Peelen
3handelsmerkrichtlijnen
AAAmedical


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
belangrijke aanwijzingen, of absoluut te onthouden aanwijzingen


Explanation:
Is wat ik er zou van maken...

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 313

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
te onthouden richtlijnen


Explanation:
zo zou ik het vertalen

joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 230

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
richtlijnen voor merknamen


Explanation:
voorschriften voor merknamen

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Allemaal bedankt voor de snelle reactie!

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
handelsmerkrichtlijnen


Explanation:
brand: handelsmerk



    www.microsoft.com/netherlands/info/copyrights/ handelsmerken/richtlijnen.asp
    eurodict
AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 139