KudoZ home » English to Dutch » Marketing

sacrifice nothing for customer satisfaction

Dutch translation: Wij doen alles voor een tevreden klant


13:10 Jul 10, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: sacrifice nothing for customer satisfaction
We will sacrifice nothing for customer satisfaction

is de slogan van een technisch bedrijf. Het is voor de Nl versie van de USA website.

Letterlijke vertaling slaat nergens op (duidt op het omgekeerde) en ik kom niet verder dan:
Geen zee gaat ons te hoog voor tevreden klanten
Er is geen klant als een tevreden klant
Suggesties?
Anjo Sterringa
Spain
Dutch translation:Wij doen alles voor een tevreden klant
Explanation:
Wij doen alles om onze klanten tevreden te stellen.
Niets gaat voor ons boven een tevreden klant.
De klant is bij ons koning, en al het andere is onderdaan.
Tevreden klanten staan bij ons bovenaan.
...om maar wat mogelijkheden te noemen.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Bedankt allemaal voor de snelle reacties! Iedereen had wel een goede opmerking; deze gaf gewoon nóg meer opties.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Wij doen alles voor een tevreden klant
Jan Willem van Dormolen
5kies het eerste over zee etc.
Peter Leistra
4Ons standaard productpakket is geheel tevredenstellend; De klant is bij ons automatisch tevreden
Henk Peelen
4De klant staat altijd centraal
vixen


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kies het eerste over zee etc.


Explanation:
we zullen niets nalaten om de klant tevreden te stellen

Peter Leistra
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 8

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
De klant staat altijd centraal


Explanation:
De Engelse zin klinkt inderdaad een beetje vreemd, maar wellicht wordt er iets bedoeld als: we hoeven geen concessies te doen, want de wensen van de klant staan sowieso altijd centraal bij ons.

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Wij doen alles voor een tevreden klant


Explanation:
Wij doen alles om onze klanten tevreden te stellen.
Niets gaat voor ons boven een tevreden klant.
De klant is bij ons koning, en al het andere is onderdaan.
Tevreden klanten staan bij ons bovenaan.
...om maar wat mogelijkheden te noemen.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1680
Grading comment
Bedankt allemaal voor de snelle reacties! Iedereen had wel een goede opmerking; deze gaf gewoon nóg meer opties.

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ons standaard productpakket is geheel tevredenstellend; De klant is bij ons automatisch tevreden


Explanation:
Ze bedoelen dat ze niets SPECIAALS doen om de klant te "lijmen". Met andere woorden: de standaard product of dienst is geheel naar wens van de klant.



Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150