KudoZ home » English to Dutch » Marketing

open-text

Dutch translation: antwoordruimte voor open vragen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:open-text
Dutch translation:antwoordruimte voor open vragen
Entered by: Iris70

13:09 Jan 20, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Marketing / marketing research
English term or phrase: open-text
open (multiple aswers possible) text boxes
Iris70
antwoordruimte voor open vragen
Explanation:
compromis tussen Tina en Ann. Ik weet niet of je een text box wel een tekstvak noemt. Veel succes!
Selected response from:

11thmuse
Grading comment
antwoordruimte past hier het beste, in mijn geval, dank je wel voor je hulp! Iris
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5tekstvakken voor open vragen
Anneken
4 +1tekstvakken voor vrije antwoordenxxxNicolette Ri
4antwoordruimte voor open vragen
11thmuse


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tekstvakken voor open vragen


Explanation:
Indien het om een open vraag gaat zoals
'Wat denkt u van ...?'
Geen meerkeuzevraag dus, maar echt een open vraag waar de respondent zelf het antwoord moet bedenken.

HTH

Ann

REFERENTIE

Management - Vakken - Marketing
... besteed aan andere dan de bekende commerciële toepassingen van marketing. ... tentamen
zal deels bestaan uit multiple choice vragen en deels uit open vragen.


    www.praktijkstudies.leidenuniv.nl/index.php3?c=173 - 24k -
Anneken
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kate Hudson
7 mins

agree  Chris Hopley: .
11 mins

agree  xxxNicolette Ri
23 mins

agree  Mirjam Bonne-Nollen
54 mins

agree  moya
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tekstvakken voor vrije antwoorden


Explanation:
hoewel het tegengestelde van multiple choice open vragen is, kan ik me hier toch een andere vertaling voorstellen.

xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: Het gaat om de antwoorden, niet de vragen.
2 hrs
  -> natuurlijk!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
antwoordruimte voor open vragen


Explanation:
compromis tussen Tina en Ann. Ik weet niet of je een text box wel een tekstvak noemt. Veel succes!

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 777
Grading comment
antwoordruimte past hier het beste, in mijn geval, dank je wel voor je hulp! Iris