KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

shelf signage

Dutch translation: schaplabels


07:32 May 17, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: shelf signage
In een lijst van te bestellen verkoophulpmiddelen. Verder weinig context. Even verder: on the shelf signage. Wie heeft een idee? Vast bedankt
xxxNicolette Ri
Dutch translation:schaplabels
Explanation:
'on shelf signage' zou vertaald kunnen worden als 'voor wat betreft schaplabels'. Je geeft aan dat het over een lijst van te bestellen verkoophulpmiddelen gaat. Dit zijn wellicht de labels die voor op de planken/schappen gestoken worden?
Selected response from:

Harmen Rijks
United Kingdom
Grading comment
dank je wel, ook aan Henk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5schaplabelsHarmen Rijks
3 +1schapmarkeringen, schapetiketten, schapetiketering, schapbordjes
Henk Peelen


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
schaplabels


Explanation:
'on shelf signage' zou vertaald kunnen worden als 'voor wat betreft schaplabels'. Je geeft aan dat het over een lijst van te bestellen verkoophulpmiddelen gaat. Dit zijn wellicht de labels die voor op de planken/schappen gestoken worden?

Harmen Rijks
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
dank je wel, ook aan Henk

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
schapmarkeringen, schapetiketten, schapetiketering, schapbordjes


Explanation:
Internetreferentie:
signage = Beschilderung


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/176580?keyword=signage
Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
5 hrs