KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

do against

Dutch translation: zodat hij voor iedere sector weet in hoeverre de doelstellingen worden gerealiseerd.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:being precisely aware of how each area is doing against targets.
Dutch translation:zodat hij voor iedere sector weet in hoeverre de doelstellingen worden gerealiseerd.
Entered by: Henk Peelen

13:19 Jul 4, 2007
English to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: do against
Alex keeps in close contact with each of his team; being precisely aware of how each area is doing against targets.
Kaat
de doelstellingen haalt / realiseert; staat ten opzichte van de doelstellingen
Explanation:
Alex onderhoudt nauwe contacten met beide van zijn ploegen, zodat hij precies weet in hoeverre iedere ploeg de doelstellingen weet te realiseren.

Alex houdt goed contact met zijn beide ploegen, zodat hij van iedere ploeg precies weet in hoeverre deze de doelstellingen weet te realiseren.

Alex houdt goed contact met zijn beide ploegen, zodat hij van iedere ploeg precies weet hoe deze staat ten opzichte van de doelstellingen.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zich verhoudt ten opzichte van de doelstellingen
Roel Verschueren
3de doelstellingen haalt / realiseert; staat ten opzichte van de doelstellingen
Henk Peelen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zich verhoudt ten opzichte van de doelstellingen


Explanation:
...

Roel Verschueren
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sabine Piens
4 mins
  -> dank je Sabine!

agree  Henk Peelen: staat ten opzichte van de doelstellingen, zou ik liever zeggen
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
de doelstellingen haalt / realiseert; staat ten opzichte van de doelstellingen


Explanation:
Alex onderhoudt nauwe contacten met beide van zijn ploegen, zodat hij precies weet in hoeverre iedere ploeg de doelstellingen weet te realiseren.

Alex houdt goed contact met zijn beide ploegen, zodat hij van iedere ploeg precies weet in hoeverre deze de doelstellingen weet te realiseren.

Alex houdt goed contact met zijn beide ploegen, zodat hij van iedere ploeg precies weet hoe deze staat ten opzichte van de doelstellingen.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 70
Grading comment
Dank je wel.