KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

SMB

Dutch translation: MKB


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SMB
Dutch translation:MKB
Entered by: Laurens Landkroon

11:15 Apr 1, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / advertising
English term or phrase: SMB
via Google kom ik erg veel verschillende vertalingen tegen; KMO of MKB denk ik zelf, maar begin nu te twijfelen....
Laurens Landkroon
MKB
Explanation:
veel meer ingeburgerd dan SMO
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
Bedankt Ron! Tuurlijk is het MKB; zo zie je maar dat je eerste "ingeving" vaak de beste is (het tijdstip/de omstandigheden van dat moment zijn jammer genoeg niet altijd optimaal........)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6MKB
Ron Willems
4 +4MKB
Steven Mertens


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
smb
MKB


Explanation:
veel meer ingeburgerd dan SMO

Ron Willems
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 231
Grading comment
Bedankt Ron! Tuurlijk is het MKB; zo zie je maar dat je eerste "ingeving" vaak de beste is (het tijdstip/de omstandigheden van dat moment zijn jammer genoeg niet altijd optimaal........)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Steven Mertens: Sorry Ron, had jouw suggestie nog niet gezien
2 mins
  -> geeft niet hoor - en ik wist niet dat KMO vlaams was, vandaar dat ik het minder vaak tegenkom. (en correctie: SMO hierboven moet natuurlijk KMO zijn)

agree  vic voskuil: die K en die S zitten ook zooo dicht naast elkaar op het toetsenbord ;)
15 mins
  -> ik heb heule dikke vingers Vic...

agree  Jan Willem van Dormolen
20 mins
  -> merci JW

agree  frameworks
2 hrs
  -> dank je wel

agree  Saskia Steur
3 hrs

agree  Kitty Brussaard
3 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
smb
MKB


Explanation:
smb = small and medium business. KMO voor België

Steven Mertens
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vic voskuil
14 mins
  -> dank je Vic

agree  Mollepootje V.: inderdaad KMO voor België :-)
29 mins
  -> Dank je V.

agree  Kitty Brussaard
1 hr
  -> Dank je Kitty

agree  Saskia Steur
3 hrs
  -> Dank je Saskia