KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

debut

Dutch translation: introductie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:debut
Dutch translation:introductie
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

08:07 Jun 30, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: debut
See how XX's printer debut shaped a revolution. Gaat het hier om een debuut ?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
introductie
Explanation:
Zie hoe de introductie van printer XXX een revolutie betekende.
Of zoiets. Inderdaad een soort debuut dus.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Dank je wel !!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1introductie
Jan Willem van Dormolen
3 +1primeurIris70
3 +1intrede
shineda
3De eerste printer
Willemina Hagenauw


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
primeur


Explanation:
Ik denk dat primeur het meest in de richting komt hier.

Iris70
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
49 mins
  -> Dank je Jacqueline

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
introductie


Explanation:
Zie hoe de introductie van printer XXX een revolutie betekende.
Of zoiets. Inderdaad een soort debuut dus.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 45
Grading comment
Dank je wel !!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof
7 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
De eerste printer


Explanation:
Is XXX een naam van een bedrijf. Misschien kun je dan iets zeggen als "hoe de eerste printer van XX een revolutie teweeg bracht".

Zomaar een ideetje - succes!

Willemina


Willemina Hagenauw
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
intrede


Explanation:
het hangt een beetje van de context af.

shineda
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: kan ook.
6 hrs
  -> Dank je