KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

proven satisfaction

Dutch translation: bewezen kwaliteit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proven satisfaction
Dutch translation:bewezen kwaliteit
Entered by: Elke Wijns

07:53 Jul 1, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: proven satisfaction
20 years LaserJet - proven satisfaction
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
bewezen kwaliteit
Explanation:
satisfaction zeker niet letterlijk vertalen
Selected response from:

Elke Wijns
Grading comment
Dank je wel !!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2bewezen kwaliteitElke Wijns
3heeft zijn diensten bewezen
shineda
3betrouwbare kwaliteitIris70
3naar volle tevredenheid
Adela Van Gils


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naar volle tevredenheid


Explanation:
Kan denk ik op meerdere manieren worden vertaald. Dit lijkt me een mogelijkheid. Succes

Adela Van Gils
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
betrouwbare kwaliteit


Explanation:
Ik denk dat je hier een beetje mee moet spelen. Een directe vertaling past hier niet i.m.o.

Iris70
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
heeft zijn diensten bewezen


Explanation:
overigens met Iris

shineda
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
bewezen kwaliteit


Explanation:
satisfaction zeker niet letterlijk vertalen

Elke Wijns
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dank je wel !!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  neilgouw
1 hr

agree  xxxwinterjasmij
2 days5 hrs