KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

spot ways

Dutch translation: (dat u in staat bent ...) en manieren kunt ontdekken om ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spot ways
Dutch translation:(dat u in staat bent ...) en manieren kunt ontdekken om ...
Entered by: Evert DELOOF-SYS

14:56 Feb 18, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: spot ways
We answer your call in your name ensuring the customer gets a transparent transaction.
Our management information on call volume, commission and net earnings means you are able to make informed business decisions as well as spot ways to enhance your profibility.
Annette van der Lei
Spain
(dat u in staat bent ...) en manieren kunt ontdekken om ...
Explanation:
Is alvast een mogelijkheid.

Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(dat u in staat bent ...) en manieren kunt ontdekken om ...
Evert DELOOF-SYS
3mogelijkheden
neilgouw
3manieren signaleren
Leo te Braake | dutCHem


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(dat u in staat bent ...) en manieren kunt ontdekken om ...


Explanation:
Is alvast een mogelijkheid.



Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 81
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek: zo kan je de zin natuurlijk ook lezen. Ik dacht eerst meer aan het maken van "spot on ways", de juiste manieren om etc.
1 min

agree  Tina Vonhof
56 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
4 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manieren signaleren


Explanation:
zelfde betekenis als hiervoor, maar signaleren geeft m.i. wat meer het terloopse aan. Er zit niet iemand naar die manieren te zoeken, maar als ze er zijn zul je ze zien.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mogelijkheden


Explanation:
is het in deze context misschien niet mooier (lees: more sexy) om 'ways' te vertalen met 'mogelijkheden' of 'kansen'? 'Manieren' klinkt erg schools, terwijl 'kansen/mogelijkheden' wat flitsender is, zoals de rest van de tekst is.

neilgouw
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4