KudoZ home » English to Dutch » Medical: Health Care

homogenization blank

Dutch translation: homogeniseringshulpstuk / homogeniseerder / zeefhulpstuk


21:09 Oct 26, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Medical: Health Care / food
English term or phrase: homogenization blank
Run nuts through a Champion-type juicer with the homogenization blank.
Machiel van Veen
Netherlands
Dutch translation:homogeniseringshulpstuk / homogeniseerder / zeefhulpstuk
Explanation:
dat is wat ik ervan maak...
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
Ja, dat kan ook nog. Bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pureerpatroon
vic voskuil
3homogeniseringshulpstuk / homogeniseerder / zeefhulpstuk
Ron Willems


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
homogeniseringshulpstuk / homogeniseerder / zeefhulpstuk


Explanation:
dat is wat ik ervan maak...

Ron Willems
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 48
Grading comment
Ja, dat kan ook nog. Bedankt.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pureerpatroon


Explanation:
lastig iets te vinden, maar via het neefje van de Champion, de Greenstar-1000, een raw-foodsite gevonden waar ze het een "pureer inzetstuk" noemen (tenminste, een homogenizing blank is onderdeel van het apparaat in het Engels, en ik kan me niet voorstellen dat ze er iets anders mee zouden kunnen bedoelen)
En tja, een pureerpatroon bekt m.i. wat beter dan een pureerinzetstuk...


    Reference: http://mastercare.nl/shop/product_info.php?cPath=41&products...
    Reference: http://www.greenstar.com/twingear.asp
vic voskuil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 1