KudoZ home » English to Dutch » Medical: Pharmaceuticals

baseline

Dutch translation: baseline


07:28 Sep 5, 2006
English to Dutch translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: baseline
mean baseline platelet count
Kaat
Dutch translation:baseline
Explanation:
Wordt in het NL in de medische wereld in de regel niet vertaald. Kijk maar eens op Google onder "baseline + medisch"

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2006-09-05 07:42:55 GMT)
--------------------------------------------------

Jouw combinatie: baseline telling van het aantal bloedplaatjes / trombocyten. Zie ook:
www.sogeti.nl/images/Implementatie_FPA_tcm6-2403.pdf
Selected response from:

avantix
Netherlands
Grading comment
Dank je wel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4baseline
avantix
3 +1bij aanvangErik Boers


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bij aanvang


Explanation:
Bij aanvang van een onderzoek, bijvoorbeeld.
Baseline values zijn referentie- of aanvangswaarden.

Erik Boers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
13 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
baseline


Explanation:
Wordt in het NL in de medische wereld in de regel niet vertaald. Kijk maar eens op Google onder "baseline + medisch"

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2006-09-05 07:42:55 GMT)
--------------------------------------------------

Jouw combinatie: baseline telling van het aantal bloedplaatjes / trombocyten. Zie ook:
www.sogeti.nl/images/Implementatie_FPA_tcm6-2403.pdf

avantix
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GermanGerman
Grading comment
Dank je wel.