KudoZ home » English to Dutch » Medical: Pharmaceuticals

dispensing staff

Dutch translation: personeel verantwoordelijk met de aflevering van...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dispensing staff
Dutch translation:personeel verantwoordelijk met de aflevering van...
Entered by: AAAmedical

12:41 May 21, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / pharmacology
English term or phrase: dispensing staff
production and dispensing staff

the production and dispensing premises
stephie
Belgium
personeel verantwoordelijk met de aflevering van...
Explanation:
personeel belast met de aflevering...


Ben net met iets gelijkaardigs bezig en heb dit als beste optie.

Veel geluk



--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 12:49:42 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, verantwoordelijk VOOR natuurlijk
Selected response from:

AAAmedical
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2personeel verantwoordelijk voor produktie en verstrekking
Leo van Zanten
4 +1personeel verantwoordelijk met de aflevering van...
AAAmedical
4distributiemedewerkers
Henk Peelen


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
personeel verantwoordelijk met de aflevering van...


Explanation:
personeel belast met de aflevering...


Ben net met iets gelijkaardigs bezig en heb dit als beste optie.

Veel geluk



--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 12:49:42 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, verantwoordelijk VOOR natuurlijk


    Standaard woordenboek
    Eurodict
AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bart B. Van Bockstaele: Personeel belast met de aflevering
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distributiemedewerkers


Explanation:
of:
distributiepersoneel

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
personeel verantwoordelijk voor produktie en verstrekking


Explanation:
"dispense" in de medische/pharmaceutische wereld wordt vertaald met 'verstrekken'.
Het verstrekken van medicijnen.


Leo van Zanten
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marijke Mayer
10 hrs

agree  vixen
13 hrs