KudoZ home » English to Dutch » Medical

allantoin

Dutch translation: allantoine


17:49 Mar 24, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Medical / skin
English term or phrase: allantoin
dermatology
matthew hewitt
Dutch translation:allantoine
Explanation:
met tremma op de 'i'

Vaak een ingredient van kalmerende huidcremes

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 18:42:05 (GMT)
--------------------------------------------------

WomenÕs 1-Colloidal Cleanser (diepe reiniger)
Water, Glyceriden uit Zonnebloemolie, Stearinezuur,
Propyleenglycol, Cetylalcohol, Alo‘ barbadensis,
Triethanolamine, Methylparabeen, Propylparabeen,
Di-natrium-ethyleendiaminetetra-azijnzuur, Kamille
(Chamomilla Recutita), Allanto•ne, Tocoferol
(Vitamine E), Retinylpalmitaat (Vitamine A).
Kamille. Verwijdert
make-up, huidoli‘n en
verontreinigingen vanuit
de atmosfeer.

WomenÕs 1-Colloidal Cleanser (diepe reiniger)
Water, Glyceriden uit Zonnebloemolie, Stearinezuur,
Propyleenglycol, Cetylalcohol, Alo‘ barbadensis,
Triethanolamine, Methylparabeen, Propylparabeen,
Di-natrium-ethyleendiaminetetra-azijnzuur, Kamille
(Chamomilla Recutita), Allanto•ne, Tocoferol
(Vitamine E), Retinylpalmitaat (Vitamine A).
Kamille. Verwijdert
make-up, huidoli‘n en
verontreinigingen vanuit
de atmosfeer.

http://www.nutritionforlife.com/Europe/pdfs/BD/data/Womens S...
Selected response from:

AAAmedical
Belgium
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4allantoine
AAAmedical
4 -1met een allantois
Laurent Slowack


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
allantoine


Explanation:
met tremma op de 'i'

Vaak een ingredient van kalmerende huidcremes

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-24 18:42:05 (GMT)
--------------------------------------------------

WomenÕs 1-Colloidal Cleanser (diepe reiniger)
Water, Glyceriden uit Zonnebloemolie, Stearinezuur,
Propyleenglycol, Cetylalcohol, Alo‘ barbadensis,
Triethanolamine, Methylparabeen, Propylparabeen,
Di-natrium-ethyleendiaminetetra-azijnzuur, Kamille
(Chamomilla Recutita), Allanto•ne, Tocoferol
(Vitamine E), Retinylpalmitaat (Vitamine A).
Kamille. Verwijdert
make-up, huidoli‘n en
verontreinigingen vanuit
de atmosfeer.

WomenÕs 1-Colloidal Cleanser (diepe reiniger)
Water, Glyceriden uit Zonnebloemolie, Stearinezuur,
Propyleenglycol, Cetylalcohol, Alo‘ barbadensis,
Triethanolamine, Methylparabeen, Propylparabeen,
Di-natrium-ethyleendiaminetetra-azijnzuur, Kamille
(Chamomilla Recutita), Allanto•ne, Tocoferol
(Vitamine E), Retinylpalmitaat (Vitamine A).
Kamille. Verwijdert
make-up, huidoli‘n en
verontreinigingen vanuit
de atmosfeer.

http://www.nutritionforlife.com/Europe/pdfs/BD/data/Womens S...


    www.a-natural-difference.com/benelux/welcomeNL/ products/lines/Bline/body_bline.htm
AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 139
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicolette Ri
5 mins
  -> dank je Nicolette

agree  Jacqueline van der Spek
1 hr
  -> dank je Jacqueline

agree  Henk Peelen: ï = Alt + 139 op cijferblok aan rechterzijde toetsenbord
1 hr
  -> Dank je Henk, ook voor de tip

agree  Will Matter
3 hrs
  -> dank je

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
met een allantois


Explanation:
allantois: met uitstulping van de oerdarm in de vroegste embryonale periode,


    Reference: http://www.bootlegbooks.com/Reference/Webster/data/41.html
Laurent Slowack
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxNicolette Ri: wat heeft dat te maken met dermatologie?
2 hrs