KudoZ home » English to Dutch » Other

high customer profile buildings

Dutch translation: gebouwen die gezichtsbepalend zijn voor de klant, op klantenontvangst gerichte gebouwen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high customer profile buildings
Dutch translation:gebouwen die gezichtsbepalend zijn voor de klant, op klantenontvangst gerichte gebouwen
Entered by: Antoinette Verburg

21:12 Aug 13, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Social Sciences - Other / Accessibility
English term or phrase: high customer profile buildings
Komt voor in een passage over allerhande aanpassingen in en om de gebouwen van bedrijf X om de toegankelijkheid voor gehandicapten te verbeteren.

Hele zin: "All headquarters buildings and high customer profile buildings are now complete, as well as nearly all larger locations with more than 300 employees".

Krijg geen behoorlijke formulering uit mijn toetsenbord. Heeft iemand anders wellicht een behulpzamer toetsenbord? Dan lees ik graag het resultaat... :)
Antoinette Verburg
Netherlands
gebouwen waar klanten worden ontvangen
Explanation:
Mijn toetsenbord is ook niet 100% behulpzaam, maar iets in die geest?
Gebouwen met klantontvangstruimten
Ik denk nog even door

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-08-13 21:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Nog eentje:
Gebouwen die gezichtsbepalend zijn voor onze klanten

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-08-14 07:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

'High customer profile' is op zich wel een term (als reactie op de asker note)
in de zin van: 'veel met de klanten te maken hebbend'

Revenues Department
The Revenues departments has a high customer profile dealing with collection of all Council bills, the billing and collection of Council tax and non-domestic rates, housing and Council tax benefit issues, customer enquiries and the prevention and detection of fraud.

http://www.hyndburnbc.gov.uk/roundabout/opencms/advice_and_b...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-08-14 07:28:40 GMT)
--------------------------------------------------

Strikt gezien gaat het dan ook niet om direct gezichtsbepalend, maar om waar juist de klanten wordenontvangen, bv een fabriek met een winkel, dan heeft de winkel een high customer profile.
Aan de andere kant is dat dan ook voor de klant gezichtsbepalend.
Kortom je kunt er alle kanten mee op....
Selected response from:

Anjo Sterringa
Spain
Grading comment
Bedankt allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3gebouwen waar klanten worden ontvangen
Anjo Sterringa
3op klantenontvangst gerichte gebouwenErik Boers


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
gebouwen waar klanten worden ontvangen


Explanation:
Mijn toetsenbord is ook niet 100% behulpzaam, maar iets in die geest?
Gebouwen met klantontvangstruimten
Ik denk nog even door

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-08-13 21:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Nog eentje:
Gebouwen die gezichtsbepalend zijn voor onze klanten

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-08-14 07:26:16 GMT)
--------------------------------------------------

'High customer profile' is op zich wel een term (als reactie op de asker note)
in de zin van: 'veel met de klanten te maken hebbend'

Revenues Department
The Revenues departments has a high customer profile dealing with collection of all Council bills, the billing and collection of Council tax and non-domestic rates, housing and Council tax benefit issues, customer enquiries and the prevention and detection of fraud.

http://www.hyndburnbc.gov.uk/roundabout/opencms/advice_and_b...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-08-14 07:28:40 GMT)
--------------------------------------------------

Strikt gezien gaat het dan ook niet om direct gezichtsbepalend, maar om waar juist de klanten wordenontvangen, bv een fabriek met een winkel, dan heeft de winkel een high customer profile.
Aan de andere kant is dat dan ook voor de klant gezichtsbepalend.
Kortom je kunt er alle kanten mee op....

Anjo Sterringa
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt allemaal!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerard de Noord: Gebouwen die gezichtsbepalend zijn voor onze klanten
1 hr
  -> Ik vond zelf gezichtsbepalend ook ineens het goede woord ;)

agree  11thmuse: waar veel klanten worden ontvangen ??
10 hrs

agree  Jack den Haan: 'Gezichtsbepalend' lijkt mij zeker een mogelijkheid. Eventueel ook: klantgericht? Aan de klant aangepast?
12 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
op klantenontvangst gerichte gebouwen


Explanation:
Of: gebouwen gericht op klantenontvangst, gebouwen (bestemd) voor klantenontvangst...

Erik Boers
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40