KudoZ home » English to Dutch » Other

diverter valve

Dutch translation: driewegkraan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:diverter valve
Dutch translation:driewegkraan
Entered by: Suzanne De Loos

10:28 Sep 6, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: diverter valve
helaas geen verdere context..
Suzanne De Loos
Netherlands
driewegkraan
Explanation:
Eurodicautom geeft "driewegkraan" als vertaling. Moeilijk te zeggen natuurlijk wat hier juist wordt bedoeld ...

Selected response from:

Katrien De Clercq
Grading comment
Dit was in dit geval de juiste vertaling, bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wisselklep
Hilde Mol- Lukkezen
3driewegkraan
Katrien De Clercq


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wisselklep


Explanation:
Gevonden in polytechnisch woordenboek, Engels - Nederlands.

Zie ook links en tik eens wisselklep samen met diverter valve in op google...


    Reference: http://www.dmn.info/_productOverzicht/ned_diverter_overzicht...
Hilde Mol- Lukkezen
Meets criteria
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCDesmedt
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
driewegkraan


Explanation:
Eurodicautom geeft "driewegkraan" als vertaling. Moeilijk te zeggen natuurlijk wat hier juist wordt bedoeld ...



Katrien De Clercq
Meets criteria
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dit was in dit geval de juiste vertaling, bedankt!