KudoZ home » English to Dutch » Other

raves+elders+initially in awe

Dutch translation: bewonderen+oudere+aanvankelijk ontzag


16:20 Mar 10, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
/ actor
English term or phrase: raves+elders+initially in awe
Ledger raves about the elder Aussie, though he admits he was initially in awe of Gibson.
anja
Dutch translation:bewonderen+oudere+aanvankelijk ontzag
Explanation:
Ledger draagt de oudere (niet: voormalige) Aussie (Australiër) op handen, hoewel hij toegeeft dat hij aanvankelijk vol ontzag was.

Alleen maar een snelle suggestie, hoor.
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4is vol lof + oudere + erg tegen (Gibson) opkeek
Antoinette Verburg
4Ledger dweept met de ouder Aussie, ofschoon hij toegeeft dat hij .........................
Martijn Naarding
4bewonderen+oudere+aanvankelijk ontzagKarel Theys


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bewonderen+oudere+aanvankelijk ontzag


Explanation:
Ledger draagt de oudere (niet: voormalige) Aussie (Australiër) op handen, hoewel hij toegeeft dat hij aanvankelijk vol ontzag was.

Alleen maar een snelle suggestie, hoor.

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 207
Grading comment
bedankt

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ledger dweept met de ouder Aussie, ofschoon hij toegeeft dat hij .........................


Explanation:
Ledger dweept met de oudere Aussie, ofschoon hij toegeeft dat hij aanvankelijk ontzag had voor Gibson.

Aannemend dat Ledger, Aussie en Gibson namen zijn. Veel succes!

Martijn Naarding
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 61

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
is vol lof + oudere + erg tegen (Gibson) opkeek


Explanation:
Dat maak ik ervan.

Antoinette Verburg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1276