KudoZ home » English to Dutch » Other

mutational

Dutch translation: om snellere veranderingen mogelijk te maken


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mutational
Dutch translation:om snellere veranderingen mogelijk te maken
Entered by: Nicolo

14:03 Mar 18, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: mutational
to speed up mutational clearing
Jacky
om snellere veranderingen van verekeningen mogelijk te maken
Explanation:
i hope
Selected response from:

Nicolo
United Kingdom
Grading comment
Bedankt voor de vertaling
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4van mutatiesLinda Ferwerda
3om snellere veranderingen van verekeningen mogelijk te makenNicolo


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
van mutaties


Explanation:
om het boeken van mutaties te versnellen.

Aangezien ik de context én het onderwerp niet ken, kan ik er helemaal naast zitten.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
om snellere veranderingen van verekeningen mogelijk te maken


Explanation:
i hope

Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 13
Grading comment
Bedankt voor de vertaling

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Antoinette Verburg: 'verRekeningen'
13 mins