KudoZ home » English to Dutch » Other

fleet and asset management (urgent)

Dutch translation: wagenpark- en kapitaalgoederenbeheer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fleet and asset management
Dutch translation:wagenpark- en kapitaalgoederenbeheer
Entered by: Harry Borsje

12:12 Jun 27, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / landmeters
English term or phrase: fleet and asset management (urgent)
Solutions are focused on applications requiring position or location—including surveying, construction, agriculture, fleet and asset management, public safety and mapping.

Wat wordt hiermee bedoeld? Het gaat om een toestel voor landmeters. Ik heb verder niet veel context.
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
wagenpark- en kapitaalgoederenbeheer
Explanation:
Nuanceverschil...
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4wagenpark- en kapitaalgoederenbeheerHarry Borsje
3Beheer/gebruik van wagenpark, vloot en goederenMargreet Logmans
2beheer van wagenparken en eigendommen
Roel Verschueren


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
beheer van wagenparken en eigendommen


Explanation:
... tot er wat beters komt

Roel Verschueren
Austria
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Beheer/gebruik van wagenpark, vloot en goederen


Explanation:
De bedoeling is dat je met behulp van deze oplossingen de positie/locatie van je auto's, schepen en goederen kunt bepalen, en dus weet hoe het er mee staat. GPS-toestel, vermoed ik?

Margreet Logmans
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
fleet and asset management
wagenpark- en kapitaalgoederenbeheer


Explanation:
Nuanceverschil...


Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 156
Grading comment
Dank je wel!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roel Verschueren: maar aan de nuances herkent men de meester!
32 mins

agree  Ron Willems: nog een nuance dan: activabeheer i.p.v. kapitaalgoederenbeheer (scheelt een factor 900 op Google ;-)
45 mins

agree  Margreet Logmans
2 hrs

agree  Nicole Snoek
5 hrs