KudoZ home » English to Dutch » Other

check gages

Dutch translation: controleer de benzinemeter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:check gauges
Dutch translation:controleer de benzinemeter
Entered by: Bart B. Van Bockstaele

20:43 May 16, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: check gages
bij het uit zetten van auto
controleer de benzinemeter
Explanation:
gage is waarschijnlijk een typefout. Gauge lijkt waarschijnlijker en in de context van de auto is dat hoogstwaarschijnlijk de benzinemeter.
Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
bedankt voor het opzoeken want ik kwam er niet uit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5controleer de metersMachiel van Veen
4controleer de benzinemeter
Bart B. Van Bockstaele


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
controleer de meters


Explanation:
Gages = volgens de Dikke van Dale ook Gauges. Hiervoor geeft het onder ander meetinstrument, maat, meter, peilglas, enzovoorts.
Succes.

Machiel van Veen

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
controleer de benzinemeter


Explanation:
gage is waarschijnlijk een typefout. Gauge lijkt waarschijnlijker en in de context van de auto is dat hoogstwaarschijnlijk de benzinemeter.


Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231
Grading comment
bedankt voor het opzoeken want ik kwam er niet uit