KudoZ home » English to Dutch » Other

theater charity parties........

Dutch translation: inzamelacties/benefietbijeenkomsten voor het toneel o.i.d.


12:33 Jun 5, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: theater charity parties........
You don't look like a banker.

Theater charity parties, Detective, you don't need a banker. I take your show to the United Way for their annual benefit, they fill your entire theater.

Kan iemand mij met deze zin helpen?
Sandra
Dutch translation:inzamelacties/benefietbijeenkomsten voor het toneel o.i.d.
Explanation:
In weerlegging van m´n eerdere antwoord. Als ik de "United Way" (zie Random House: Amerikaanse charitatieve organisatie) inschakel, zit jullie theater bomvol en is jullie financiële probleem opgelost/kunnen jullie weer een jaar verder, etc.
Hopelijk kun je hiermee verder.
Selected response from:

Anke Schwarz
Netherlands
Grading comment
Bedankt voor je hulp, Anke

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2benefietvoorstellingenAnke Schwarz
4 +1benefietvoorstellingenAnke Schwarz
5theater liefdadigheidsfeestjesMachiel van Veen
4inzamelacties/benefietbijeenkomsten voor het toneel o.i.d.Anke Schwarz


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
theater liefdadigheidsfeestjes


Explanation:
Liefdadigheidspartijtjes is ook mogelijk. Theater hoef je niet te vertalen: algemeen beschaafd nederlands.

Machiel van Veen

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
benefietvoorstellingen


Explanation:
Ik heb niet voldonede context, maar dit is mogelijk een juiste vertaling.

Anke Schwarz
Netherlands
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Machiel van Veen: Bij nalezing van de zin moet ik Anke gelijk geven.
5 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
benefietvoorstellingen


Explanation:
Ik heb niet voldonede context, maar dit is mogelijk een juiste vertaling.

Anke Schwarz
Netherlands
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Herman te Loo: lijkt mij ook
12 hrs

agree  Sasdeklerk
4 days

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inzamelacties/benefietbijeenkomsten voor het toneel o.i.d.


Explanation:
In weerlegging van m´n eerdere antwoord. Als ik de "United Way" (zie Random House: Amerikaanse charitatieve organisatie) inschakel, zit jullie theater bomvol en is jullie financiële probleem opgelost/kunnen jullie weer een jaar verder, etc.
Hopelijk kun je hiermee verder.

Anke Schwarz
Netherlands
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Bedankt voor je hulp, Anke