KudoZ home » English to Dutch » Other

size 14

Dutch translation: schoenmaat 45 (vrouw)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:size 14 (US - Female)
Dutch translation:schoenmaat 45 (vrouw)
Entered by: Bart B. Van Bockstaele

06:45 Jun 12, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: size 14
Kan iemand mij vertellen welke schoenmaat size 14 (Amerikaans Engels) in het Nederlands is?
Sandra
schoenmaat 45 (vrouw)
Explanation:
Schoenmaat 14 voor vrouwen is hetzelfde als de europese schoenmaat 45.

Zie de tabel.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-12 07:09:27 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Altijd welkom hoor, Sandra.
Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
Bedankt voor je antwoord, Bart.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maat 49 (heren)Serge L
4schoenmaat 45 (vrouw)
Bart B. Van Bockstaele


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schoenmaat 45 (vrouw)


Explanation:
Schoenmaat 14 voor vrouwen is hetzelfde als de europese schoenmaat 45.

Zie de tabel.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-12 07:09:27 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Altijd welkom hoor, Sandra.



    Reference: http://www.italianheels.com/database/html/tabelle/size-it.ht...
Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231
Grading comment
Bedankt voor je antwoord, Bart.

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maat 49 (heren)


Explanation:
hehe! De meeste tabellen gaan niet eens zover...
Ik heb er toch eentje gevonden.

Succes,

Serge L.


    Reference: http://www.bigmen.com/
Serge L
PRO pts in pair: 392