KudoZ home » English to Dutch » Other

Complete your handheld gateway

Dutch translation: Het totaalpakket voor je zakcomputer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Complete your handheld gateway
Dutch translation:Het totaalpakket voor je zakcomputer
Entered by: Evert DELOOF-SYS

09:33 Aug 10, 2002
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: Complete your handheld gateway
Iemand een suggestie voor deze titel van een foldertje over verschillende modellen van Sony Clié handhelds?

De volledige titel luidt:
"Clié overview. Complete your handheld gateway".

Alvast bedankt.
Hans Hereijgers
Het totaalpakket voor je zakcomputer
Explanation:
Een meer letterlijke vertaling (vervolledig/breid je handbediende 'gateway' (hoe je dit ook zou vertalen: poort,...)) uit) lijkt nergens op.

Sony gebruikt zelf o.m. 'uitbreidbare zakcomputer'; vandaar is het slechts een klein stapje naar 'totaalpakket voor...', temeer daar je folder een overzicht geeft van de verschillende Clié-modellen.

Zie bv.:
... 194 g. * Palm OS 3.5. USB M · W SONY CLIÉ PEG-N770C Stijlvolle uitbreidbare
zakcomputer met 16-bit kleurenscherm, ideaal voor Sony Vaio gebruikers. ...
www.easyware.be/Home/images/Cataloog1.pdf
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Thanks Evert (en alle anderen)!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Het totaalpakket voor je zakcomputer
Evert DELOOF-SYS
4Zie hieronder
Sigrid Lensink-Damen
3maak uw handcomputer compleet met toegangspoort
Jos Essers
3Zet uw toegangspoort naar uw hand
Elisabeth Ghysels


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zie hieronder


Explanation:
Suggestie 1: Clié-overzicht. De complete gateway in je hand.

Suggestie 2: Clié-overzicht. Maak je handheld gateway compleet.

Suggestie 3: ...(overzicht) Handhelds met complete toegang.

Om maar wat te noemen.
Succes!

Groet
Sigrid Damen

Sigrid Lensink-Damen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 17

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zet uw toegangspoort naar uw hand


Explanation:
maar zelf zou ik omwille van zo een kreet nooit kopen (evenmin omwille van de engelse kreet).
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 149

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Het totaalpakket voor je zakcomputer


Explanation:
Een meer letterlijke vertaling (vervolledig/breid je handbediende 'gateway' (hoe je dit ook zou vertalen: poort,...)) uit) lijkt nergens op.

Sony gebruikt zelf o.m. 'uitbreidbare zakcomputer'; vandaar is het slechts een klein stapje naar 'totaalpakket voor...', temeer daar je folder een overzicht geeft van de verschillende Clié-modellen.

Zie bv.:
... 194 g. * Palm OS 3.5. USB M · W SONY CLIÉ PEG-N770C Stijlvolle uitbreidbare
zakcomputer met 16-bit kleurenscherm, ideaal voor Sony Vaio gebruikers. ...
www.easyware.be/Home/images/Cataloog1.pdf

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Thanks Evert (en alle anderen)!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg
3 mins

agree  Tina Vonhof: Verreweg de beste oplossing.
8 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
maak uw handcomputer compleet met toegangspoort


Explanation:
Vaak moet je de weggevallen woorden weer terughalen , in dit geval '' handheld computer''

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185