KudoZ home » English to Dutch » Other

equipment pooling services

Dutch translation: diensten voor 'pooling' van materieel of materieel pooling diensten


05:42 Aug 22, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: equipment pooling services
being world's leading provider of innovative solutions in equipment pooling services
Linda Ferwerda
Dutch translation:diensten voor 'pooling' van materieel of materieel pooling diensten
Explanation:
Op de Nederlandse versie van de CHEP website staat het zo "vertaald".

Hopelijk helpt dit.
--Ann

Vandaag is CHEP wereldwijd marktleider in equipment pooling systemen, gevestigd in 32 landen en verspreid over 6 continenten.

Dankzij het concept van 'pooling' kan elk bedrijf beroep doen op 1 welbepaalde bron van gestandaardiseerd materieel voor de opslag, distributie en merchandising van goederen. Het materieel wordt slechts gehuurd naarmate het vereist is, waardoor het een eenvoudige en rendabele oplossing wordt. CHEP beschikt over meerdere poolingsystemen waaronder ophaling, ruil en huuroverdracht.
Selected response from:

Ann Bishop
United States
Grading comment
Ik ga hiervoor! Dank je wel.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dienstverlening voor het gezamenlijk gebruiken van materieel
Henk Peelen
4diensten voor 'pooling' van materieel of materieel pooling dienstenAnn Bishop
3gemeenschapelijk materieelgebruik
Guus Visser
3gemeenschapelijk materieelgebruik
Guus Visser
3samenbrengen van diensten
Jos Essers


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dienstverlening voor het gezamenlijk gebruiken van materieel


Explanation:
gewoon vertaald, ik weet zo gauw geen bondige omschrijving

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samenbrengen van diensten


Explanation:
leading provider etc etc in equipment (by, because of) providing services which ????
The context is niet compleet genoeg om de juiste oplossing te bieden

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Leo te Braake | dutCHem: Je hebt de context gewijzigd...
2 hrs

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gemeenschapelijk materieelgebruik


Explanation:
misschein iets in de richting?

Guus Visser
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 8

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gemeenschapelijk materieelgebruik


Explanation:
misschein iets in de richting?

Guus Visser
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 8

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diensten voor 'pooling' van materieel of materieel pooling diensten


Explanation:
Op de Nederlandse versie van de CHEP website staat het zo "vertaald".

Hopelijk helpt dit.
--Ann

Vandaag is CHEP wereldwijd marktleider in equipment pooling systemen, gevestigd in 32 landen en verspreid over 6 continenten.

Dankzij het concept van 'pooling' kan elk bedrijf beroep doen op 1 welbepaalde bron van gestandaardiseerd materieel voor de opslag, distributie en merchandising van goederen. Het materieel wordt slechts gehuurd naarmate het vereist is, waardoor het een eenvoudige en rendabele oplossing wordt. CHEP beschikt over meerdere poolingsystemen waaronder ophaling, ruil en huuroverdracht.



    Reference: http://www.chep.com/news/press/prnl081701.htm
Ann Bishop
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 155
Grading comment
Ik ga hiervoor! Dank je wel.