KudoZ home » English to Dutch » Other

bill reject bin connector jumper

Dutch translation: verbindingschakelaar met de mand (korf) voor geweigerde bankbiljetten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bill reject bin connector jumper
Dutch translation:verbindingschakelaar met de mand (korf) voor geweigerde bankbiljetten
Entered by: Benny Raemaekers

01:44 Jan 3, 2003
English to Dutch translations [PRO]
/ Automated Teller Machines
English term or phrase: bill reject bin connector jumper
Context: strings on Automated Teller Machines

* Bill dispenser will not operate if bill reject bin is not present and fully latched into place.
* Insert bill reject bin and ensure fully latched.
* Bill Reject bin jumper connector is off.
Esther N.
verbindingschakelaar met de mand (korf) voor geweigerde bankbiljetten
Explanation:
wild guess
Selected response from:

Benny Raemaekers
Belgium
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4verbindingsdraad van bak voor afgekeurde bankbiljetten
Henk Peelen
2 +2verbindingschakelaar met de mand (korf) voor geweigerde bankbiljettenBenny Raemaekers


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
verbindingschakelaar met de mand (korf) voor geweigerde bankbiljetten


Explanation:
wild guess

Benny Raemaekers
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 102
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: niet eens zo slecht!
11 hrs

agree  Satie
2 days5 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verbindingsdraad van bak voor afgekeurde bankbiljetten


Explanation:
*...
*...
* wanneer de verbindingsdraad van de bak voor afgekeurde bankbiljetten geen signaal geeft

Een jumper cable (autotechniek) is een startkabel, een jumper wire een tijdelijk aangebrachte elektrische verbindingsdraad. Volgens mij wordt deze draad aangesloten op een elektronisch oog op de genoemde bak. Dit oog detecteert of de bak vol is. Zo ja, dan geeft de draad een signaal (dan is hij "on") en stopt de bankbiljetenmachine met het toevoeren van bankbiljetten. Wanneer de bak niet vol is, geeft de draad geen signaal, is hij "off".

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150