KudoZ home » English to Dutch » Other

W2

Dutch translation: jaarlijkse loonfiche


20:29 Jan 13, 2003
English to Dutch translations [PRO]
/ IT training
English term or phrase: W2
This program is extended to W2's only

Het gaat over IT-trainingen, maar op het Internet lijkt het te gaan over jaarinkomen of zoiets?

Wie helpt?

Alvast bedankt,

Marco
Marco Vrieling
Dutch translation:jaarlijkse loonfiche
Explanation:
Ik ben Belgisch en tewerkgesteld in Florida : een W2 formulier krijgt men in de States van de werkgever op het einde van het belastingsjaar.
Selected response from:

xxxRamses
Grading comment
Dat is wat ik zocht ja!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5jaarlijkse loonfichexxxRamses
4 +1W2K = Windows 2000
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
W2K = Windows 2000


Explanation:
is misschien/wellicht gewoon een typo (of een 'eigen' afkorting) voor W2K = Windows 2000, hier dus: 'enkel voor gebruikers van Windows 2000'

ICT-woordenboek 2003

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Rosich Andreu: klinkt logisch
4 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
jaarlijkse loonfiche


Explanation:
Ik ben Belgisch en tewerkgesteld in Florida : een W2 formulier krijgt men in de States van de werkgever op het einde van het belastingsjaar.

xxxRamses
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Dat is wat ik zocht ja!