KudoZ home » English to Dutch » Other

looping demo

Dutch translation: doorlopende demonstratie


09:27 Mar 30, 2003
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: looping demo
An automatic ‘looping’ demo is also available, for use in Point-Of-Sale environment.
Een soort demonstratie van software...
Renate van den Bos
Dutch translation:doorlopende demonstratie
Explanation:
Nederlands-Nederlands

:-)

kon het ff niet laten
Selected response from:

Wouter van Kampen
Thailand
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5doorlopende demonstratie
Wouter van Kampen
3 +2demo met automatische herhaling
Jacki
4doorlopende terugkerende demoxxxblomguib
4continu herhalende demo(nstratie)
Henk Peelen
4een zich steeds herhalende lusTony Vandenborn
4looping demo
Jacqueline van der Spek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
looping demo


Explanation:
Ik zou het onvertaald laten, maar het is een demo die steeds herhaald wordt of automatisch doorloopt

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 832

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
demo met automatische herhaling


Explanation:
Als omschrijving. Een loop wordt in het NL ook wel met 'lus' vertaald, maar hier is dat wat lastig denk ik.

Fwiw, Jacki

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AAAmedical: denkt de 'lading' wel vind ik
57 mins

agree  Benny Raemaekers
5 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een zich steeds herhalende lus


Explanation:
Een vaak voorkomend probleem: iedereen weet wel wat het is, maar het is niet makkelijk kort te formuleren in het Nederlands...

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 313

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
doorlopende demonstratie


Explanation:
Nederlands-Nederlands

:-)

kon het ff niet laten

Wouter van Kampen
Thailand
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 199
Grading comment
Bedankt! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Massimo Lencioni
1 hr

agree  Marc Kuypers
2 hrs

agree  Saskia Steur
10 hrs

agree  Antoinette vH: doorlopende demo (niet demonstratie)
22 hrs

agree  vixen: doorlopende demo
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doorlopende terugkerende demo


Explanation:
als je per se zou willen wegblijven van Engelse uitdrukkingen in een NL tekst...Good luck!!

xxxblomguib
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 144

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
continu herhalende demo(nstratie)


Explanation:
continu repeterende demo(nstratie)

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150