KudoZ home » English to Dutch » Other

format

Dutch translation: pakket, opzet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:format
Dutch translation:pakket, opzet
Entered by: Henk Peelen

08:35 Mar 31, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
English term or phrase: format
Hoe vertaal je format hier het best:

PMI offers broadened educational format to Global Congress attendees.

HVD
AAAmedical
Belgium
pakket
Explanation:
zou ik zeggen
opleidingspakket
pakket opleidingen

Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Ik heb de suggesties van 2 collega vertalers gebruikt: pakket en opzet pasten (afwisselend) het best in de context. Dank aan iedereen.

Ann
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4opzetxxxtasman
4breed educatief modelSaskia Steur
4het volgen van cursussen/bijscholing
Antoinette vH
4pakket
Henk Peelen
3formaat letterlijk vertalenSIOE DARTANA


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het volgen van cursussen/bijscholing


Explanation:
is dit een medisch congres?


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-31 08:54:16 (GMT)
--------------------------------------------------

zijn dit cursussen tijdens het congres?

Antoinette vH
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 46

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pakket


Explanation:
zou ik zeggen
opleidingspakket
pakket opleidingen



Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Ik heb de suggesties van 2 collega vertalers gebruikt: pakket en opzet pasten (afwisselend) het best in de context. Dank aan iedereen.

Ann

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
opzet


Explanation:
Een suggestie:

PMI biedt deelnemers van het Global Congress een (ver)brede educatieve opzet (aan).

Je komt ook wel onderwijsopzet tegen. Succes.

xxxtasman
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joeky janusch
55 mins

agree  Jacqueline van der Spek: deelnemers AAN, echter
1 hr

agree  Tea Fledderus
9 hrs

agree  Tina Vonhof
10 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
formaat letterlijk vertalen


Explanation:

formaat betekent :hoeveelheid materiaal dat moet worden verwerkt.


    Reference: http://www.comfortfortoday.com
SIOE DARTANA
Canada
PRO pts in pair: 8

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
breed educatief model


Explanation:
De inhoud behandelt de twee eerste hoofdstukken van het Draaiboek LA21 : Strategieën voor een duurzame samenleving’ en ‘Lokale Agenda 21 als proces’ : Vertrekkend vanuit een mondiale kijk focussen we op onze eigen Vlaamse toestand en gebruiken we het educatief model van de voetafdruk, om zo af te dalen tot ons eigen consumptiepatroon.


    Reference: http://www.vodo.be/documenten/vorming%20duurzaam_beleid.htm
Saskia Steur
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 379