KudoZ home » English to Dutch » Other

parking clock

Dutch translation: Ja, het is een parkeerschijf


10:22 Mar 31, 2003
English to Dutch translations [PRO]
English term or phrase: parking clock
Deze wordt gebruikt op het eiland Guernsey. Is dit niet hetzelfde als de blauwe parkeerschijf in Nederland?
Renate van den Bos
Dutch translation:Ja, het is een parkeerschijf
Explanation:
Ik heb zelf korte tijd geleden een touristenbrochure voor de Kanaaleilanden gedaan en ze gebruiken daar inderdaad parkeerschijven.
Selected response from:

Willemina Hagenauw
Grading comment
Dankjewel! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Ja, het is een parkeerschijf
Willemina Hagenauw
4parkeermeter
Henk Peelen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Ja, het is een parkeerschijf


Explanation:
Ik heb zelf korte tijd geleden een touristenbrochure voor de Kanaaleilanden gedaan en ze gebruiken daar inderdaad parkeerschijven.

Willemina Hagenauw
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 408
Grading comment
Dankjewel! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AAAmedical
1 min

agree  Linda Ferwerda
3 mins

agree  Saskia Steur
18 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parkeermeter


Explanation:
zou ik zeggen
een parkeerschijf is een parking disc

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150