KudoZ home » English to Dutch » Other

fully loaded

Dutch translation: voor alle gelegenheden/ voor alle weertypes


10:37 May 27, 2003
English to Dutch translations [PRO]
/ Textiel, mode
English term or phrase: fully loaded
Dit wordt geschreven over een model kinderbroek: Fully loaded and featuring zip-off length conversion.
Renate van den Bos
Dutch translation:voor alle gelegenheden/ voor alle weertypes
Explanation:
a loaded word for example is a word which has several meanings; a loaded person is a person with many characteristics
Selected response from:

Ellen2000
Grading comment
Ik ga voor 'voor alle weerstypen' omdat verderop in de zin staat dat de broek afritsbaar is. Maar toch was 'alles erop en eraan' ook een goede mogelijkheid. Helaas kan ik maar 1 keer Kudoz verdelen... :o(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5met alles erop en eraan
Jacqueline van der Spek
4hartstikke compleet
Henk Peelen
2voor alle gelegenheden/ voor alle weertypesEllen2000


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
met alles erop en eraan


Explanation:
wilde gok

hth,
Jacqueline

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 832

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vixen: ik wilde juist hetzelfde antwoord geven
7 mins
  -> dank je wel

agree  Jan Willem van Dormolen: Ik zou hetzelfde gokken. Maar een gok blijft het.
29 mins
  -> zonder plaatje blijft het altijd een gok. Dank je wel, Jan Willem

agree  Marijke Mayer: Ja, leuk hoor!
1 hr
  -> dank je wel, Marijke

agree  Henk Peelen
1 hr
  -> dank je wel, Henk

agree  Anja Mielonen
1 hr
  -> dank je wel, Anja

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hartstikke compleet


Explanation:
hartstikke compleet met afritsbare pijpen om de lengte aan te passen aan de omstandigheden

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
hartstikke origineel antwoord, maar past niet! :o(
The asker has declined this answer
Comment: hartstikke origineel antwoord, maar past niet! :o(

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
voor alle gelegenheden/ voor alle weertypes


Explanation:
a loaded word for example is a word which has several meanings; a loaded person is a person with many characteristics

Ellen2000
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Ik ga voor 'voor alle weerstypen' omdat verderop in de zin staat dat de broek afritsbaar is. Maar toch was 'alles erop en eraan' ook een goede mogelijkheid. Helaas kan ik maar 1 keer Kudoz verdelen... :o(